close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חמישה מיתוסים על הסרת שיער לצמיתות

מערכת שורשיז תשרי, תשעט26/09/2018

דברים שחשבתם על הסרת שיער בליזר וכשכבר לא כל כך נכונים...

תגיות:
ושוב החורף מתקרב, החגים מגיעים לקיצם, זיכרון הסרת השיער מהקיץ עדיין צרוב חזק, וישנן מחשבות רציניות על הסרת שיער בלייזר לצמיתות. אבל האם לייזר הוא בטוח? האם זה כואב?
מה יכול לקרות לי מהסרת השיער הזו? במאמר הזה ננסה לענות על חמישה מיתוסים נפוצים בנושא הסרת שיער לצמיתות.

זה יכאב לי ממש.
הסרת שיער בלייזר עלולה לכאוב, זה נכון. פעם מכשירי הלייזר היו מותאמים לדבר אחד בלבד: הסרת שיער, ללא התחשבות בתופעות הלוואי הכואבות של עוצמת הלייזר. המכשור הקיים היום, מפחית באופן ניכר את הכאב גם על ידי התייעלות גדולה יותר של המכשיר באמצעות עבודה על משטחים נרחבים כאשר מדובר על אזורים גדולים, גם באמצעות גופים מקררים שנמצאים בפיית המכשיר במגע עם העור, ישנה תחושת עקצוץ קלה, אך לא כזו המצריכה אלחוש.

אני גבר – זה לא רק לנשים?
אז ככה: גברים יכולים להסיר שיער בלייזר. גם אם יש להם שערות עבות במיוחד. ההבדל היחידי יהיה באינטנסיביות של הטיפולים, ובאופן ההסרה. אבל כלל אין מניעה להיות הגבר החלק שתמיד רצית – ולתמיד!

אני ממש בפחד מכוויות בעור
מכשיר לייזר עלול לגרום לכוויות. נקודה. הכוויות ייגרמו בראש ובראשונה עקב שימוש לא נכון במכשיר, לכן חובת המטופל היא לבדוק היטב ולברר מי מטפל בו. במידה ומדובר על מטפל מנוסה ומקצועי, שיודע להדריך את המטופל טרם תחילת הטיפול על מנת שלא ייגרמו כוויות – הסכנה לכוויה יורדת באופן דרסטי.
חשוב להיות בתקשורת עם המטפל ולהתריע על כל כאב במידה ויש.
חשוב ביותר שהמטפל יאחז במכשיר בדיוק של 100% ושהמטופל יקפיד לא לזוז במהלך הטיפול.

הסרת שיער לצמיתות היא תהליך ארוך ויקר

ראשית – אם חשוב לך להסיר שיער, ההנחה היא שמדי חודש יהיה לך ביקור אצל קוסמטיקאית, בהנחה שביקור יעלה בין כמה עשרות לכמה מאות שקלים לטיפול הסרת שיער שאינו יעיל לאורך זמן כמו לייזר – ככל הנראה שבטווח של שנה – שנתיים התשלום על טיפולי הסרת השיער לצמיתות ישתלמו בהרבה, מה גם שמחיר טיפולי הסרת השיער לצמיתות הולך ויורד עם השנים, ויעילות מכשירי הלייזר התפתחה כל כך, עד שיש אנשים שדרושים להם מספר ממש מועט של טיפולים בלבד, ברווחים די גדולים אחד מהשני.

בין הטיפולים אצטרך לגדל שיער ממש ארוך...

אז זהו, שלא. מכשיר הלייזר מזהה שערה לפי הזקיק שלה. כדאי ואפילו מומלץ לגלח את השיער המיותר טרם הטיפול, מכשיר חדשני לא יפספס את השערה ואתם לא תצטרכו להסתובב עם אף שערה סוררת, אפילו בין הטיפולים...

לפרטים נוספים על הסרת שיער בלייזר ניתן לקרוא פה
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה